NEWS

はいさい!
なーぐしくやいびん!
くぬぐる ブロゴー かちょーてーらんたんしが、しかいとぅ サークルんかい 行(ぅん)じ べんちょーしちょーいびんどー!
(この頃ブログは書いていませんですたが、しっかりサークルには行って勉強してますよ!)
ちぬーや助詞
(昨日は助詞)
や、ぬ、が、ぬ、し、とぅかやいびん
            (などです)
大和口んかいのーしーねー
(日本語に直すと)
は、が、の
うらんだ口ん ゐぬこうぅやびーしが くんぐとーる うろーさんくとぅぬむちかさぬ!
(外国語も同じですが、このような細かいことはむずかしい)
なーだ びんちょー はがなさっさー
(まだ勉強今日足りないさ)
あい、やさ!そういえば昨日沖縄タイムスの方がサークルに来ていたから、近いうちに新聞載るかも
うちなーぐちサークル
ちゃんとcheck it out してぃ くぃみそーりよー!?
またやーさい!