NEWS

ちゅーをぅがなびら!
(こんにちは!)

広報班ぬなーぐしくやいびん
(広報班の宮城です)
うぬブロゴーわんぬうちなーぐちブログふーじーなとーんねさびーしが
(このブログは僕のうちなーぐちブログみたいになってきてますけど)
ゆたさいびーんがや-?(笑)
(いいんですかねー?)
YUNぬぐすーよー更新してぃやーさい(笑)
(YUNの皆さん更新してねー)
はい
去る金曜日ぬ事(くとぅ)やいびーしが、宜野湾市中央公民館をてぃ、しまくとぅば大会が催(むゆー)さりやびたん
(去る金曜日の事ですが、宜野湾市中央公民館で、しまくとぅば大会が開かれました)
しまくとぅば大会
我(わん)ねー時間(じかの)ーあいびーたくとぅ、んじちゃーびたん
(時間があったので行ってきましたー)
出演者ぬぐすーよーむる小学生やいびーたしが、皆(んーな)いっぺー上手(じょーじ)やいびーたくとぅ、わんねー驚(うどぅる)ちゃびたん!
(出演者の皆さんはほとんど小学生でしたが、とても上手で驚きました)
ある童(わらび)や皆(んーな)知っちょーる桃太郎、うちなーぐちっし直(の)ーし
(ある子はみんな知っている桃太郎をうちなーぐちになおし、)
またある童(わらび)や、うふおばーとぅぬ思い出語りやびたん
(またある子は曾おばあちゃんとの思い出を語りました)

うぬ童達(わらびんちゃー)ぬ発表聴(ち)ち、我(わん)むまだまだやいびーっさっし、いっぺー良(ゐ)い刺激んなりやびたん!
(この皆さんの発表を聞き、僕もまだまだだなーといい刺激になりました)
そして
昨日(ちぬー)や恒例、うちなーぐちサークルぬ日やいびーたん
(昨日は恒例、うちなーぐちサークルの日でした)
昨日や、高麗からゆしりやびたる、ゲスト生徒(しーとぅ)ぬ来(ちゃー)びたん
(昨日は韓国からおいでになられているゲスト生徒が来ました)

————-もう疲れたからここからは日本語で(笑)—————–
白髪の方が先生?で、琉大に研究員として夏休みの間来ているみたいです
どういった経緯でこのサークルの事を知ったのか聞くのを忘れてしまいました
そして手前右の方が奥さん、奥に座っている2人が娘と息子
皆さんとても日本語が流暢でびっくりしました!
特に娘さんは、専門が言語学ということもあってか、日本人と遜色ない日本語を話していました
わんやかやまとぅぐち上手(じょーじ)どぅはじやさ(笑)
(僕より日本語上手だはず)
写真はあきら先生(しんしー)が自己紹介(どぅーしらしー)の例文を使いながら
日本語とうちなーぐちの発音の違いや、日本語にはない発音の説明をしているところで、
うちなーぐち・日本語・韓国語・英語・スペイン語・ポルトガル語が飛びかうカオスな空間になっていました
あー毎週毎週うむさっさー!!
(おもしろいさー)
今日はこれぐらいで!
またやーさい
(またねー)