NEWS

はいさーい!
広報班ぬなーぐしく(宮城)やいびーん
ちぬーぬサークローまたんバイロンしんしーがめんそーちくぃみそーたんどー
(昨日のサークルはまたバイロン先生が来て下さいましたよー)
ちぬーや二見情話んでぃる歌ぬびんちょーさびたん
(昨日は二見情話という歌の勉強をしました)
↓うぬ歌やいびん(この歌です)

この歌、八八八六(サンパチロク)のきれいな琉歌の形になっています
わんねー歌ぬくとーわけーびらんしが、the website belowうてぃ
歌ぬ解説ぬあいびーくとぅ、すーみぬあいびんちょーcheak it outしてぃやーさい
(私は歌のことはわかりませんが下のサイトに歌の解説があるので興味のある方はチェックしてみて下さい)
たるーの島唄まじめな研究
ちなみに歌に出てくる地名の場所ははこんな感じ
二見情話
A久志  B辺野古  C二見
授業の後はみんなでゆんたく

いっぺーうむさいびーたん、バイロンしんしーまたんめんそーちくぃみそーれー
ーーーーーーーーおまけーーーーーーーーーーーーー
みゃーくふつ編
YOUTUBEでいろいろ見つけました!うむさんやー!


うちなーぐちんまきてぃららんさー!
(うちなーぐちも負けてられないさ!)
うにげー うにげー きじちきらんでぃー♪
わんぬーハートやー♪
チクチク しゆーんどー♪
べーる べーる べーる んーじらんでぃー♪
はにー ふらっす!♪
ちゃーやがやー?(笑)