NEWS

はいさーい!
広報班ぬなーぐしく(宮城)やいびーん
ちゅーん琉大をぅてぃ、うちなーぐち習(なら)ーちゃびたん
[写真(しゃし)のー写(うちゅ)ち忘(わ)しとーたん!わっさいーびーさ!]
ありんくりん、書(か)ちぶさーするくぅとぉーあいびーしが
わんねーまだまだでぃきらんぬーどぅやいびーぐぅとぅ
ぬーんち書(か)ちゅがわかいびらん!
↑これもあってるかよくわかりません!
でもこれからもがんばっていきますよー!!
一緒に頑張る人も募集中ですよー!!!
今日のサークルには宜野湾市のうちなーぐち会からゲストも来て
生のネイティブスピーカーも交えながらの授業でした
口語と文語はやっぱり違うみたいですね!
口語と文語の両方から勉強できて
ちゅーんいっぺーうむさいびーたん!
うちなーぐちの本も思った以上にいっぱいあって
自分一人でも勉強はできますが
やっぱり言葉は喋るのが一番の勉強ですね
うちなーぐち 本 沖縄語さびら
↑こんな本とか
ほかの本もそのうち紹介しますねー
世界のウチナーンチュ大会とぅかうちなーぐちサークルにすーみんあいびんちょー、じふぃメールしてぃくぃみそーれ
(世界のウチナーンチュ大会やうちなーぐちサークルに興味のあるかたは是非メールしてください)
youthuchinanchunetwork2011@gmail.com