NEWS

はいさいー
広報班ぬなーぐしくやいびん!
ちぬーん勉強(びんちょー)しちゃーびたんどー!
いるんなうちなーぬ歌ぬ歌詞ぬ勉強(びんちょー)さびたん
まじぇーちょんちょんキジムナー
きじむなー
うぬ「ちょんちょん」ぬ意味(ちむえー)や、大和口かい言(いゅ)しぇー
「来ている、来ている」んでぃる事やいびん
わんねーわかいびらんたん

ヒヤミカチ節

ななくるび くるでぃ 
ひやみかち うきり
わしたくぬ うちなー
しけーに しらさ
ひやみかすん: ヒヤと言って力を出す
しけー: 世界
しらすん: 知らせる
ハイサイおじさん

くさぶっくぃゆん: ませる。こましゃくれる。また、物知り顔にふるまう
などなど!いっぺーうむさいびーたん!
来週んはまてぃいちゃびら!