NEWS

はいさーい!
ぐすーよー 毎日(めーなち)暑(あ)ちさいびーしが ちゃーがんじゅーやいびーみ?
《みなさん毎日暑いですけど元気ですか?》
昨日(ちぬー)ぬサークロー スペシャルゲストがちゃーびたんどー
《昨日のサークルはスペシャルゲストが来ましたよー》
比嘉光龍(ふぃじゃバイロン)しんしー
比嘉光龍(ふぃじゃバイロン)しんしー

毎週 わったーに うちなーぐち 習(なら)ーちくぃみそーる 上間(うぃーま)しんしーの講義あんど比嘉(ふぃじゃ)しんしーぬ補足や 普段やか いっぺーべんちょーないびたん!
《毎週私たちにうちなーぐちを教えてくれる上間先生の講義アンド比嘉先生の補足はいつもよりとても勉強になりました》
講義の後はゆんたくタイム
比嘉光龍 上間明 琉球大学 うちなーぐちサークル
うちなーぐちマニア、言語学、社会言語学
いるんなちゅぬ をぃーびたぐとぅ、いっぺー いんたれすてぃんぐ な ゆんたくタイムやいびーたん
《いろんな人がいたので、とてもインタレスティングなお喋りタイムでした》
話しぬ 中んかい 出(ぅんじ)たんハワイ語ウェールズ語カタルーニャ語
《話しの中に出た》
うぃきぺでぃあぬリンク小(ぐゎ)ーはっちょーいびーくとぅ、すーみんあいびんちょーみちくぃみそーれ
《ウィキペディアのリンクを張ってあるので興味のある人は見て下さい》
うちなーぐちん 負きてぃららんやっさー!
《うちなーぐちも負けてられないね-!》
またん来週やーさい!
広報班ぬなーぐしく(宮城)やいびーたん!